Otillräckligt med sömn.

Inatt har jag varit vaken.
Men utan den där stressen att somna.
Jag har bara legat där. Vaken.
För jag har inte kunnat ligga på varken rygg, sida eller mage.
För det har gjort så jävla ont.
Ont ont ont.
Jag vill inte ha mera ont.
När klockan slog över till 05:00 och jag fortfarande inte hade somnat.
Började jag kolla på samma film som jag satte på kl. 23:00 och såg klart.
För, det gjorde för ont att försöka resa sig och byta film.
Det var inte värt det.
Så då tittade jag på samma igen.
Fy fan.

Och igår då?
ja. när man återigen börjar finna något form av lugn i huvudet.
När man börjar acceptera saker som det är.
Så kommer det igen. Då blir man påmind om att han finns.
Dessutom så har en mycket god vän hört av sig, som jag inte pratat med på länge.
Så självklart så är det hela tiden ensam eller flera.
Jobbigt det där.

Och nu är jag bara trött.
Men ikväll! då ska vi sjunga sing star o dricka massa viin!
Hade jag inte behövt åkt o jobba hade jag nog tagit mig ett glas nu...

På lördag beger vi oss till ELMIA! woop woop.
känns som att jag också var där förra året, vilket jag inte var, men det känns så.
för jag har hört det så mycket. att det känns som att jag också har suttit där i bubbelpoolen och fått blåmärken.
*fniss*
Men får se hur lyckliga mina revben blir av att sitta i en bil så länge... aj aj.
döva smärtan med ett glas eller två?
Piller?
eller ren jävla envishet.

ska försöka rida lite i morgon.. på en häst. eller två..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0