det var en helg det.

Fredagen blev en rätt så spontan utgång. som blev allt annat än lugn...
det var lite wild wild west tema på göta källare, så hatten åkte fram.
i en lite väl hastig takt så började jag föra lite med mig själv här hemma.
insåg när max kom att jag redan var lite rund om bakfoten.
flörtade med helen o michelle ut på vischan! härligt.
efter en liten tripp ut till hilleshög med lite pulka¨kning, (usch fy fan)
så var vi på väg till gk.
parkering ingång.
tjuren var i full fart.
jag var också i full fart.
och väldigt full.
och dum som jag är, så ska jag rida på tjuren.
i shorts o nylonstrumpbyxor. (och två halvt läkta brutna revben)
dumass..
men jag red. två gånger. det gick bra!
men, jag fick brännsår på knäna, ett jack i låret, det blödde genom strumpbyxorna,
och det gjorde ont.
haha strympbyxorna var det inte mycket kvar av. maskor hål, och tja, lite lätt blodfärgade.
men vem bryr sig.
efter dock bara en liten stund var det kisspaus.
jag satte mig ner, hörde hur min telefon ramlade ur fickan, böjer mig ner och inser att den
har glidit ut under dörren, öppnar dörren för att ta upp den igen. men..
borta.
då är det nån liten jävla fitta som har tagit min telefon!
MIN TELEFON!
den är för det första typ 6 år gammal.
det är en spricka i displayen och det bara sprakar i den när man pratar.
men visst, det är säkert jätte mycket väre i den. grattis.
men jag är för tillfället telefonlös.
och telefonen skiter jag väl lite i, det är ju som alla nummer i den som jag är bitter över.
alla minnen... alla sms, alla bilder, alla nummer.
men men.
efter att vi spärrat kortet och jag har insett att jag nog inte kommer få tillbaka den,
så blir jag förbannad.
och jag går och sätter mig och är ännu mera förbannad.
jag sitter där jag sitter, eller rättare sagt, jag satte mig mitt i ett sälskap,
men inte fan bryr jag mig.
sitter där och pratar med calle, som är rulltrappsreparatör..
trevligt, drinkar, och snart är jag på bra humör igen.
inser att klockan börjar snart bli stängning så jag smiter ner till stora golvet  och dansar ett tag till
men takten söp jag tydligen bort för länge sen, men skit i det! jag stod och viftade ltie på armarna.
fann mina vänner igen, vinglade ut och mot bilen.
somnade. blev ursparkad hemma, däckade totalt i sängen, på all rentvätt.
och vaknade nästa dag och mådde allt annat än bra....
visste inte vad klockan var heller.
allt var så konstigt. ingen telefon.. inga sms. inga nummer, INGEN VÄCKARKLOCKA!" wtf?
någon bankar på ytterdörren?
hu?
vanessa! woop woop, hon meddelar gladeligen att jag ser förbannat sliten ut och att vi har en
ridlektion inbokad kl 12.
jahapp. frukost och sen släpa sig ner till stallet.
kollektiv mobbning mot mig.
jag halv sitter/ligger på en pall på ridbanan.
lektion i gassande sol. brööl.
känner hur magen börjar göra mig påmind av vad fan jag drack igår..

så fort vi avslutat går jag hem.
mår mindre bra.
kelar lite med toaletten.
borstar tänderna och inser att mamma hämtar mig om ca 1 timme.
födelsedagsfirande med en del av släkten...
ner till stallet, mocka, usch. har nog aldrig mockat så slarvigt.
ska kompencera det idag. alla ska få torv!
skyndar så gott jag kan. mår sämre och sämre.
mamma kommer, och skrattar åt mig.
hämtar kläder.
hem till stenhamra,
duschar, det behövdes...
kalas kalas, lite presenter, tog en power nap i soffan
middag, tårta, hemförd!
mika kom och hämtade mig, byta om och iväg mot färjan.
destination kungens kurva. - träff..
myycket bilar, massa folk. och bra musik. se där.
det hela slutade såklart i rosersberg.
ovanligt? njea.
blev dock massa dans! skratt och lite smått hysteri när polisen kom..
men men. som vanligt.
vi begav oss väl hemåt vid halv ett tiden..
fann ett "armbandsur" i en låda.
så i morse när jag vaknade kl kvart i sex av att jag var tvungen att släppa ut
en av dom största humlorna jag sett! så visste jag i alla fall att klockan var kvart i sex..
somnade om.
vaknade 10. ska sätta på en tvättmaskin, äta frukost och sen spendera resten av dagen nere i stallet.
allt ska göras idag, och som sagt, kompencera mina stackars djur för att jag har varit så lat dom senaste dagarna.
usch och fy på mig! men men, vad gör man inte.

men som sagt, jag nu har jag varken telefon eller bil! kanonkul!

Kommentarer
Postat av: s o l o m a

Om ändå helgerna kune vara längre :( Det skulle jag gilla! :D

2009-04-26 @ 11:02:42
URL: http://soloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0