det behöver inte alltid vara solsken.

Idag gör det ingenting att solen inte skiner. För på nått sätt så känner jag mig "glad" ändå.
Jag har nog även kommit en liten bit påväg.
Med hjälp av underbara vänner.
Så ska det här nog fixa sig.
Det ska fixa sig.
Nu får det vara nog.

Och som sagt.
Det känns bättre, även om det kanske bara är för stunden, så känns det bättre.
För idag är jag inte ledsen över att solen inte skiner.
För det får vara molnigt också.
Och det kan inte få mig på dåligt humör.
Inte idag i alla fall.


Men min dator hemma verkar ha gått sönder lite granna.
Det får mig dock att bli lite bitter..
Men det är ju ett litet problem som jag kan fixa helt själv.
Nästan.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag hejar på dig!

Säg till om det är nåt, vad som helst :)

2009-04-21 @ 21:33:01
URL: http://miika0302.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag hejar också..heja heja!! Kramar

2009-04-22 @ 08:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0