soo bendiie!

jooda.
Efter ett par veckors frånvarande, (två tillfällen?) så hade jag äntligen tid att bege mig till yogan igen.
Auuum.
Det blev till och med ett dubbelpass!
Så hurtig kände jag mig idag.
Och oj vad härligt det var!
Nu kan jag nog böja mig i alla möjliga vinklar.
Eller inte nog, jag kan.
Sedan blev det lite kakfrossa hos mika.

LIte smisk åt passaten och sedan sitter man här hemma igen.

otroligt less på det här jävla skitvädret.
Ska införskaffa mig ett nytt regntäcke i veckan.
Annars så kommer Alida se ut som en raggsocka i vinter igen..

Jag tänkte på den där insekten i morse.
Som satt på min vindruta.
Jag fick för mig att den skrek.
Av lycka typ.
För att jag körde så fort.
Men jag fick lite dåligt samvete
när jag satt och övervägde
om jag skulle sätta på vindrutetorkarna, eller ej.
Det blev ett ej.
Kunde ju inte se den stackarn mosas...




Ibland är man insekten,
ibland är man vindrutan...



Kommentarer
Postat av: Michelle

Hahah. Jag skrattar högt så här mitt i natten av ditt inlägg om den stackars lilla insekten.

Hoppas allt är bra med dig annars.

Kram

2008-09-16 @ 02:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0