Nu är det mycket!

Som redan sagt så köpte jag ju ny bil för ett litet tag sen!
Och för lite mer än 3 måndaaer sen så fick jag (alida såklart) ett underbart litet föl.
Och för ännu längre sen så började jag ju jobba på Äppelvikens Ridskola.
Och nu ska ni få höra.
Den 1 December flyttar jag och mika till Törnby Gård.
Helt otroligt skönt!
Jag fick det glada beskedet när jag satt på Werner.
Jag fattade det inte riktigt först.
Men nu börjar det smälta.
Otroligt roligt, lite läskigt, men fruktansvärt skönt.
Äntligen.
Hoppas hoppas nu att allt ska gå bra.
Hihi.
Jag skirver i alla fall kontrakt i mogon på huset.
Galet.
Jag är ju faktistk bara 20 år.
* Bra jobb.
* Två hästar.
*En bil.
* Strax en bostad.

Helt galet.
Allt har gått så´fort!

Men det känns bra.
Att bli törnby bo på heltid.
Men jag kommer att vara rätt så pank den närmsta framtiden.
Men det är det värt!!!

Kommentarer
Postat av: Mika

IIIIIII!!!!

2008-09-18 @ 23:22:19
URL: http://miika0302.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0