Nått nytt tack.

Jag vill ha nått nytt.
Nått nytt att göra.
Nått nytt att lägga tankarna och energin på.

Jag vill flytta.
Bo där.
Då har man alltid nått att göra.
Fixa och dona.
Eller bara stänga dörren och bara vara.
Det skulle vara så bra.

Jag måste även införskaffa mig en bil.
Då arbetarna här i huset har omflyttats lite.
Arbetsplatserna asså.
Så. lite panik faktiskt.

Igår lättade jag mitt hjärta lite.
Även om hon redan visste det mesta.
Så känns det faktiskt jätte skönt idag.
För jag vet, att hon om nån, förstår.

Nu ska jag nog tillaga lite frukost.
Sedan bege mig själv till Törnby Gård 
för att kasta lite hö och halm balar!
Aj för min rygg i kväll.
Men men. Det ska göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0