Mina barn och andras ungar.

Fy fan för gnälliga föräldrar.
Mina barn är ju så bra på det där, och dom sköter det där så bra.
Och dom jobbar och kämpar, men får ingenting för det.
Jaha?
Och vad ska jag göra åt saken?
Inte ett skit.
Vad är det för skillnad på just DINA barn, och dom andra,
när vissa av dom är här 7 dagar i veckan. Och dina är bara här 2 dagar var?
Så, säg mig igen att dom är värd nått mer än någon annan.
gör det.

Den här lätt irriterade tonen över det hela kommer nog från det som kallas
-Sömnbrist.
Det blev lite sent igår.
En tripp till Akuten si så där vid 22.30 tiden.
Det är lite klurigt det där med att se om man har några inre skador,
om man inte kan se igenom kroppen. Utan apparat.
Så.
En tripp till St.Görans.
Härligt.
Fnittrigt.
Lite blekt.
Som tur var. inga inre skador.
woop woop.
Ett väldigt obehaglig/konstig besök på Mc. Donalds Fridhemsplan.
freeaky.
Kändes som att vi var utomlands i slummen och skulle bli bortrövade.
Tur att lilla bilen stod utanför dörren och väntade på oss!
Hem hem.
Säng säng.
Somande vid 4 tiden
Upp halv nio.
Till stallet.
Och vad har hänt där då?
joho, någon riktigt smart en har fått med sig nyckeln till foderkammaren.
Så. jag har inte kunnat ge mina hästar någon mat.
Så där måste jag åka förbi efter jobbet.
Just nu vill jag bara sova.
Blinkar jag tillräckligt länge, så somnar jag.
Näfan.
Nu vill jag flytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0