En söndag.

Som för en gångs skull har vart väldigt trevlig.

Vaknade i lagom tid. vi 9 typ. eller ? var det 10?
skit sak samma.
åt frukost i lugn och ro.
Begav mig till stallet där vi började med att fika, länge, i solen.
Sedan så red jag på Alida. Sadel på för första gången på 1 år typ.
Gick väldigt bra. synd bara på det där jävla benet.
var hästjävlen tvungen att sparka henne just där?
fan.
men men,
sedan, besök av anki.
Red Werner. han var fin fin!
tjatade upp anki på Werner,.
Han såg lika fin ut som han känns.
Har ju faktiskt aldrig sett honom bli riden.
För det är ju ingen annan som rider honom, än jag.
Han såg lite fundersam ut.
Sedan en barbackatur på Zetha.
Härligt det där, att rida barbakca på en något sådär instabil och nervös unghäst.
men men, nån gång ska man ju göra det också.
Gick i alla fall bra.

Sedan, Hemfärd.
Glatt samtal från en av mina fruar, hon vann hela skiiten!
duktig du, och duktig panda!
*klappa klappa*

Fick en liten klump i magen dock.
Känns konstigt att prata om det.
Att höra namnet...
Kände hur det brände bakom ögonlocken.
Så jag bestämde mig för att tvätta bilen.
Både invändigt och utvändigt.
Shamponerade volvon också medans jag ändå var på G.

Så nu står det en otroligt ren och fin Rover på min uppfart.
Och en (utvändigt) ren Volvo.
Känns bra.

Men klumpen är fortfarande kvar.
Hur fan ska jag komma över det här när du sa som du sa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0