En söndag forts.

Som inte tog slut som jag trodde.
Efter en lång skön dusch och näst intill sängläge.
Så bestämms det att vi åker in till stan.
jojo.
sjukt trött. rätt så otaggad, men ändå, hm lite på g.
Så tar jag min lilla rover och beger mig till ekerö.
Ett snabbt byte till den vita faran (utan radio)
och så är vi på väg.
Monica och jag.
Mot Anchor.
Och oj.
Vilka konstiga människor det var där.
Ha ha ha!
Obeskrivligt.
Roligt.
Lite tokigt.
Men fram för allt.
Oplanerat.
Så.
En lång helg.
En ovanligt aktiv helg har det varit.
Och eftersom jag kom hem så sent,
så sitter jag fortfarande och halvsover nu.
Ska väl vakna till liv och sätta igång med rutinerna.

det är ju faktiskt måndag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0