Det har ju börjat bra i alla fall!

Faktiskt!
För en gångs skull så känner jag mig glad.
Sådär i hela kroppen.
I magen i allt.
Det var länge sen man kände såhär.

Longerade Zetha idag. Hon var jätte fin. Såg jätte nöjd ut.

Hade Chanelle lös på banan. Shiit vilken trav! Man blir glad bara av att titta på henne!

Sedan så longerade jag marlon, och sedan satt jag upp och skrittade på honom!
För första gången! Vilken duktigt kille.
Jag har ju suttit på honom en gång tidigare. men aldrig skrittat.
Duktig hingst!

hm
det känns som att jag har glömt en glad känsla..

jo!
bilen! den blir bara roligare och roligare att köra.
kanske för att bensinmätarn knappt rör sig .:P




Planering, finns inte i allas vokabulär.
Inte framförhållning heller.
Men men. Så kan det va.

Kommentarer
Postat av: Mika

Syftar du på mig i den senare delen av ditt inlägg?

2008-09-17 @ 22:33:03
URL: http://miika0302.blogg.se/
Postat av: Jen.

Jag syftar nog på dom flesta just nu.

2008-09-18 @ 13:53:09
URL: http://beji.blogg.se/
Postat av: Blivande sambon :)

Okej.. Jag tänker inte ta åt mig :D.. Allt igår va mkt spontant och det hade såklart varit roligare om du varit med, men som sagt så hade jag ju inte hunnit till dansen i vilket fall.. Så det blev som det blev denna gång!

Vi ska ju iaf på kul-tur på lördag!

2008-09-18 @ 17:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0