Och så var det sol igen.

Och allt jävla regn som kom igår är nästan borta!
Fantastiskt.
Och hästarna är så glada igen.
Och jag känner mig glad.
Lite trött, men glad.


Ska inte skriva allt i msn rutan.
Kan ju lika gärna skriva här.
Min dator, hemma, är "typ" trasig.
Den mår rättare sagt "inte så bra".

Ska lägga över bilder o musik på en annan hårddisk.
Sen blir det bye bye.
Lite trist.
Den överlevde ju trotts allt 3 år på berga...
Det är otroligt.
Bra betyg Dell.

Fredagen blev lite "som vanligt".
På göta källare.
är det där vi kommer att befinna oss varje fredagskväll?
Dansa bort lite bekymmer från veckan.
På tala om allt och ingenting så har jag R O S A nagellack på mig nu,
det är ganska roligt att kika på fingrarna när man skriver..
Har ju faktiskt ett svart tangentbord, så det ser väldigt tjusigt ut!

Anyway..
Dans, drink, dans, drink. vart tog fyllan vägen?
det blev som ingen. trist.
Men, det var mycket män där.
Lite för mycket? det blev nästan lite äckligt.
Men väldigt kul att se när dom kom på sig själva med att det bara var grabbs på dansgolvet..
som dom stod och torrjuckade på :) haha

Lördag.
Eeh? världens ände? Ingen mottagning.
Stod det kårsta på skylten?
Skylt?
Mörker.
Väg.
Och helt plötsligt  ETT SAMMHÄLLE!
och där, i ett STOORT fint hus.
Så var det en liten avskedsfest!
woop woop.
Jag är lite smått avis. sol, sol, pool, fin lägenhet.
jag tror nog vi åker och hälsar på!

Söndag.
Reegn. Jag vaknade och höörde regnet.
Fy fan.
Ville inte gå upp.
VIlle bara ligga kvar i sängen.
Men, helt plötsligt så blev jag Jätte pigg!
och åkte utan minsta lilla gnäll till stallet si så där kl 09.00 på morgonen.
Sparkade ut min (smått protesterande) hästar i hagen.
hage? = lerpöl med staket runt.. (inte rikgtigt, men nästan)

fixa o dona, åkte hem, satte på en tvättmaskin och kände mig allmänt hurtig.
och somnade..
vaknade två timmar senare, och började städa??
va fan?
städade, städade och städade, och bara längtade tills jag får börja packa!
hihi.
åkte tillbaka till stallet, tog in två sjöblöta hästar.
fikade, fnittrade och tog in resten av kusarna.

Hem middag dusch.
Mot rissne för att må mentalt dåligt av saw 4.
Fiin lägenehet må jag säga att han har den där magnus,
Men så är det kanske när man är snickare?

Typ grät i bilen av alla avgaser.

skrattade åt det mesta.

och insåg, att jag den här helgen, har mått väldigt bra.
Och det har fortsatt till idag. Får se hur länge det här håller i sig.
Måtte det inte komma nå mer regn på ett tag.
alt blir så bittert då!


Kommentarer
Postat av: Göte Göte Johansson

HALLÅ, GÖTAKÄLLARE HALLÅ HALLÅ...





Utrop från högtalare Silja Line = Götakällare.



Välkomna till denna kryssning denna resa går till Åbo. Taxfreen öppnar om 1 min



Kaptenen lämnar skeppet nu



tack o hej

2008-10-07 @ 02:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0