En fredag, som nästan aldrig tog slut..

Fenix - det stället har förbannat goda drinkar måste jag säga!

Göta Källare - har förbannat bra musik.

Och jag dansade.
och dansade...
och dansade ännu mera.

Jag var så trött i kroppen när jag satte mig i bilen.
Och jag var så svettig, och varm.

Men shiieat, vad kul det är att freaka loss totalt sådär!

I morse.. så hade jag inte sovit så mycket.
klev upp tidigt.
åkte till stallet.
dansade lite på stallplanen..
det satt som kvar i kroppen.
släppte ut djuret. + den lilla.

bagav mig hemmåt, efter en liten avstickare till fågelängen...

och är så trött. och kroppen gör ont.

ikväll, blir det en lite lugnare tillställning.
eller, vem vet..
det är ju häringe..
allt kan hända.
men, jag ska nog ta det liite lugnare idag..
har massor att göra i morgon..
rulla runt i halmen bland annat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0