Är det någon från canada här?

- Jag typ dog av asgarv.

Men men, så är det med mig och min humor.
Jag har kul i alla fall...

I morse, så var det ju inte allt för roligt väder.
Men lagom tills att jag har suttit av sista hästen.
Så behagade solhelvetet att komma fram.
Och inte hade jag så stor lust att sätta mig i bilen och åka till jobbet just då.
Men det är trevligt i alla fall.

Werner är så fin nu.
Hoppas han blir kvar.
Bort med Zetha.
Bort med Marlon.
Och bort med fölen.

Först och främst marlon..
Skrittade på honom idag.
Duktig pojke.
*klappa*
tredje gången var det idag, eller var det fjärde?? kommer inte ihåg..
Lite konfunderad är han dock.
Och blir lite lätt rastlös.
Men snäll.

köp köp.

Har precis käkat lunch och beställt lite kontorsmaterial.
Toppen.
Det är så kul o packa upp när det kommer hit sen :D
hihi..

nä, hoppas solen håller i sig hela dan.
Då ska jag rida på Alida ikväll igen.
Hon var btw GAAALEN igår kväll när jag red ut en liten sväng.
Hon är på g igen.
På väg att bli samma gamla galna alida crown.
toker.
tur att hon inte är rädd för nått.
annars hade det vart lite med livet som insats.

snuffe då.

Kommentarer
Postat av: Maila

Jag är nästan från Canada :D

2008-10-07 @ 16:16:35
URL: http://mailis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0