Spräckt läpp.

eeh? jo.
I alla fall på insidan.
Ett mindre fint tillskott i mitt ansikte såhär på en fredag.
Men va fan. 
 
Blodet sprutade. - eller rann väldigt kraftigt.
jag spottade och svor.

Ett jack på insidan.
Och ett litet hål på utsidan.
Ser ut som att jag har ryckt ut en piercing eller nå.
Ont gör det.

Men men. Ser väl ut som att jag har botoxat mig ungefär.
så, det ska väl inte hindra en utgång?

Jag bör väl egentligen vara hemma och packa...
men.. hm.
Får se.
Ska på bio först.
M A D A G A S K A R 2
woop woop.

sen då?
hinner jag hem innan bion, så är det ju lungt.
annars vette fan o jag orkar....
kanske kanske kanske.

Det har i alla fall blödit från min läpp i snart 3 timmar nu.
Vilket känns lite sådär  - hm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0