Ooh yes.

Det är kallt, det regnar med ett litet stänk av snö,
alla är blöta, alla är kalla.
På utsidan i alla fall.
Men inne. Där är det varmt.
Och mysigt.
Och faktiskt lite glatt till och med.

Det kan ju bero på att jag sitter (i alla fall för tillfället) på mitt kontor.
Och här, här är det varmt!!

Det är inte helt fel.

Hade dock hellre sett att det var snö som kom ner.
Men men, det kommer väl det också.

Jag måste än en gång berätta hur otroligt mycket jag älskar mina hästar...
Villkorslös kärlek.
Jag är helt såld på båda två.
Gör allt för dom.
Ja menar, hur många är ute o rider i det här skitvädret frivilligt?
Bara för att man vet hur lycklig ens häst skulle bli över det.

Och den lilla då? Finns nog inge sötare och charmigare eller lurvigare.
Hon är helt enkelt obeskrivbar. Hon bara är allt och lite till!

Jadu. Alida. En till bebis eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0