och fortsättningen

jo. eftersom jag är en väldigt seriöst arbetande kvinna, så var jag ju tvungen att bege mig till jobbet.
så hur filmen slutade, det vet jag inte..
men jag såg i alla fall att i ett sista försök att ta livet av sig,
så tänkte hon gasa ihjäl sig.
så med en slang inklämd genom rutan och bilen igång..
så satt hon där och väntade.
och väntade
och väntade.

tills bilen slockande pga soppatorsk.

eeh.
då är man väl aningens bitter.
att man är så värdelös att man inte ens kan ta livet av sig själv.
Detta är då en komedi.
som jag ska se till att se.
heela filmen.

och skratta.



jag har ÄNTLIGEN ringt till nordea.

woop woop.
så nu är det bara o flytta!!!
iiik.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men heja! Nordea alltså :)

2008-11-04 @ 14:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0