jasså det säger du?

Snö!!!!!!!!!!!!!!! flera dagar!

hela helgen, plus lite till!

Och helgen då??

Fredag?
Vad gjorde jag i fredags?
Jo men juste ja!
Jag gjorde nått som jag aldrig trodde jag skulle göra.
Eller njea.

Jag färgade håret - B R U N T ! ! !
hahah. oooh yes!
mycket tjusigt.

Lördag?
Eeeh? En lördag som jag och många har sett fram emot, länge. Typ ett år.
Men? Vad hände med firmakeppni.
Jag hejjade och klappade, själv.
Mycket bittert.
Men grå vannnnnnn!!!
Och vi åt kinamat.
Och män är äckliga.
I alla fall gubbar.
Dom yngre är bara, väldigt ärliga.

Söndag.
Helvetes söndag.
Jag skulle infinna mig på Värmdö, eller rättare sagt på lillsved som ligger LÄNGST UT på värmdö,
kl 09:00. fy fan.

Inte nog med det.
Utan.
* Snöstorm
* Oplogad väg, HELA VÄGEN.

Och inte nog med det.
När jag kommer fram
och får se dags schemat.
så inser jag.
att jag har gjort allt det där.
??? vad gör jag här???
Så. jag satt på lillsved. från klockan 09:00 - 16:30.
Helt i onödan.
Eller visst. Jag fick min jacka, och mitt diplom.
Men sen? Jag satt där, och lyssnade på allt. som jag redan gjort.
Helt i onödan.
Och det ska jag betala för.
Eller, maten och fikat ´.
+ Bensin helvetet!
Och inte såå kul att köra hem heller.
SNÖ SNÖ SNÖ! BLÅST BLÅST BLÅST!
inte såå kul., med tanke för ingenting.
Helvetes jävla skit.
Jag är trött.
Jag vill sova.

Kommentarer
Postat av: sandra

va gjorde du här ute på ön??

2008-11-24 @ 14:55:55
URL: http://sanede.blogspot.com
Postat av: Jen.

men jag var på någon form av utbildning.

Eller rättare sagt.. jag var på den delen som jag missade från det tillfället som jag gick den utbildningen.



- Det sög.

2008-11-24 @ 17:07:03
URL: http://beji.blogg.se/
Postat av: sandra

vad var de för utbildningn då??

gympalärare?? :)

2008-11-24 @ 19:02:52
URL: http://sanede.blogspot.com
Postat av: Jen.

hahah! nej. ungdomsledarkurs. :D

du vet. jag är ju fritidsledare. :D

barn barn och åter barn.

2008-11-25 @ 13:46:39
URL: http://beji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0