Har ni tänk på det här med..

Offentliga toaletter?

Eller kanske inte helt offentliga.
Men på typ, jobbet, i skolan, stallet,  osv.

Jag har i alla fall kommit på mig själv med en sak.

Att. Om jag går på toa tex. i stallet. Och någon har gjort
"nummer 2". Och det är som lite "rester" kvar i porslinet.
Inte bara att jag tycker att det är lite ofräscht när det ser ut sådär.
Utan jag ställer mig även frågan:

-Ska jag städa bort det?

Jag gör det - oftast.
Eftersom - Det kan ju komma någon direkt efter mig på toan.
Och om jag då inte har städat bort "spåren" från han/hon/den/det som var där innan mig.
Så rent logiskt så tror ju han/hon/den/det som ska gå in där efter mig, att det var jag som
inte städade efter min "nummer 2"....
Och jag vill ju inte att någon ska tro att jag är "en sån som inte städar bort mitt "nummer 2" efter mig" person...

Men .- Man kan ju även chansa, strunta i o städa, springa därifrån och hoppas att ingen såg dig.

Kommentarer
Postat av: chicken curry extra såååås

Jag spyr helst i toan, Nr1 gör jag ute och resten ska ni skita vad jag gör!



1 2 3 NU KÖR VI!!!

2008-11-26 @ 01:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0