Att vänta.

Det är något som jag tydligen är bra på.
Riktigt jävla sjukt bra på.
Något som jag också verka kunna lite granna,
det är att vara lojal.
Och för det mesta stå för det jag lovar.

Även att vara trogen.

Är det så jävla svårt?
Att vara trogen?
Vad tänker man med, när man är otrogen?

Hm. jag vet.
Många som är otrogna.
Alltid och hela tiden.

En gång otrogen - alltid otrogen.

En gång ett svin - alltid ett svin.

Och jag börjar faktiskt lacka ur riktigt ordentligt.
Vad fan är ditt problem?
Vad är det som är så svårt?
Vad fan väntar du på?
Vad ska du göra den dagen när vi råkar hamna på samma ställe vid samma tidpunkt?
Ska vi titta åt olika håll?
För det vore ju dikret.
Är det så svårt att höra av sig och kanske lösa lite saker?
Eftersom det spelar ju ingen jävla roll vad jag säger,
för du är ju en sån jävla syltrygg och vägrar svara.

Jag vill ju inte vara arg på dig.
Jag vill inte kalla dig allt det som bara kommer ut ur min mun.
Men du förstår säkerligen varför.
Och alla andra, dom förstår inte.
För dom vet inget.
Men snart, snart får dom nog veta.
För jag orkar inte bry mig längre.
Välkommen till ett jävla helvete säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0