och så var det måndag igen.

Jag har fått lite klagomål på att jag har varit dålig på att blogga!
Vad falls?
Har jag?
Kan ju bero på att jag har haft MASSOR att göra i helgen.
Fredag kväll:
Vart var vi? Valla värdshus? hette det så? typ.
"han med dom fina ögonen" hade verkligen fina ögon.

Lördag:
Upp tidigt. gasa till stallet. Fixa Alida (som är väldigt tjock nu)
Sedan till Gamla Stan.
Jobba lite granna. Tok gullig liten butik. Det var trevligt.
Ryssar kan varken Engelska eller Svenska.
Gasa hem och byta om och byta bil.
Iväg till Gunilla o Lasse, hämta kavaj.
Svischa förbi Sara och Fredrik, (och johan som var besökare).
Sedan så körde jag lite till.
Valhalla.
woop woop.
Fin fint väder.
Massa poliser.
Krockar och polisstopp.
Men det var trevligt.

Max i solna alltid ett +.

Söndag:
Upp ÄNNU tidigare.
utsläpp i stallet. maah.
men det gick bra.
fort hem, äta frukost, duscha osv.
tillbaka till stallet.
Packa alla grejjor.
Kasta på hästen på transporten.
Och sen mot STRÖMSHOLM!
tjoho.
Chanelle var både bra och dålig.
Hon blev klass 1, 46p. lovande dressyrhäst.
trevligt!
men inget ridprov.
Stora reklamskyltar är JÄTTE farligt!
så. vi sket i det.
Hem, sparka ur hästen, packa ur. och sen...

nu hade det vart skönt att skriva hem och sova.. men icke.

mot ICA SKÅ!
Falukorv?

Grilla hos Mika!

efter mycket om och men, (könsord och svordomar)
så kom grillen igång. Och vi åt middag. typ kl 22.
Sen då? hem o sova? nä.
Mot EKERÖ!
Bilen skulle tvättas.
22.31 sitter vi i biltvätten o garvar.
Fy faan vad trött jag var.

Sen då? körde hem mika.
GASADE!!!! hem till stenhamra.
Äntligen sova. Äntligen sova...

och oj vad skönt det var.

Sovmorgon i morse.
sköönt.
men jag har åkt buss till jobbet idag!?! vda falls?
det var länge sen.
Men det gick bra.
Det är kallt idag. usch.
Jag har faktiskt ingen häst att rida idag.
Sköönt.
Missar yogan gör jag. det är mindre kul.
busshelvete.
Blir en kvällstripp till stallet.
Mysigt.
Om det inte är så förbannat mycket mygg.
Jag hatar mygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0