Nu är det mycket.

Jag känner hur jag inte har tid med att vara trött.
Det finns helt enkelt för få timmar på dygnet.
Och självklart så saknas det ju helgdagar också...
Men. Jag har i alla fall inte haft sovmorgon på väldigt länge nu.
Flera veckor!
phu. jag känner hur kroppen börjar bli lite bitter.
Men ändå, så verkar den ha vant sig lite.

Alida har i alla fall flyttat nu.
Eller hon flyttade i torsdags.
Till Törnby Gård.
Nu tillhör jag också den gården, på riktigt.
Det känns bra. Hon mår jätte bra.
Hon har fått en STOR fin box.

Hon är helt underbar.

Vackraste tösen i världen.

Min lilla Snuffe...

Mah, kärlek.

Jag kommer aldrig att göra mig av med den hästen...

Det finns så mycket som jag vill göra med och i mitt liv.
Så mycket att jag inte orkar börja med något.
Jag bara snurrar på i gamla vanor.
Bara tar en dag i taget.
Har inga "nya" saker på g.
Bara vanlig vardag.

Jag saknar berga.
Får ta och åka dit o rida lite nån dag.
Var och red hos Lasse och Gunilla idag.
Det var tevligt. Skulle lämna lite överblivna jackor.
Och så blev det en ridtur också.
På lilla Pip.
Söt liten häst.

nähä. om man ska ta tag i lite vettigt kanske?
I morgon är det i alla fall "time to be lite mera bendy" igen.
och sedan grillning och pablo!
woop woop!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0