Men jag tror bestämt att det börjar bli sommar..

För det är jävligt varmt ute.
Att sitta o rida på ridbanan i 27 graders hetta,
varför?
-Ingen aning.

En sak är i alla fall bra.
Hästarna är mjuka i musklerna.

Och jag också.
Lena blottar sig för lastbilschaffisar.
Det tycker jag är kul.

Zetha var jätte fin idag.
dutti ponnie.

Min hjärna är för varm.

Jag har lite "carolafångadavenstormvind" här på kontoret.
Fläkten blåser mig RAKT i ansiktet.
Vet inte riktigt om det är skönt eller bara irriterande när
håret fladdrar i ansiktet, det tikklas....(? eeh. va?)

Snart är det helg.
Och snart är det semester.

Och Deli fick föl igår kväll,.
En hingst, en fux. jätte ljus! och stooor!
Han knatade runt hur mycket som helst!
Golden Hero heter han. Det förtjänar han.
Jag var där, jag såg, jag fotade, och drack champange.

Nu är det bara Alida kvar.....
Nervöst? njea. snart så.
åååh.

Jag torkade håret i bilen, idag igen.
Det är praktiskt tycker jag.

nä. ååh. styrelsemöte ikväll.
det går nog bra.
Sen blir det en tidig kväll.
Utsläpp i morgon
chanelle o werner ska få sig ett pass i hettan..
Det blir nog bra.

Kommentarer
Postat av: Mika

Det va minsann ett bra namn :D..

God dricka btw, det borde införskaffas!

2008-05-29 @ 21:42:27
URL: http://miika0302.blogg.se
Postat av: Jen.

hehe, jag har införskaffat den idag...

2008-05-30 @ 20:07:43
URL: http://beji.blogg.se
Postat av: Mika

Härligt.. Synd bara att vi inte ska grilla på samma ställe imorrn :(..!

2008-05-30 @ 22:14:04
URL: http://miika0302.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0