Suck...

När inte ens hörlurarna vill stanna kvar i öronen,
då är det inte mycket mer som kan bli jobbigt.

Jag hade behövt dom, när jag gick från bussen.
Men vad händer?
jo, det snöar som fan.
Då kan jag i alla fall skylla på snön,
när mascaran rinner ner för mina kinder.

En klump i magen, det var vad jag fick ut av det.
När jag hörde vad jag sa, det var verkligen då jag började tänka.
Tala först, tänka sen... inte alltid det bästa.

Jag sa det som en vän.
Men jag tänkte på det på ett helt annat sätt.

Vilket resulterade i en klump i magen,
och dåligt samvete.

Vilken tur att det började snöa.
Så att jag kunde skylla på snön.

Men vad ska jag skylla på nu,
när jag sitter inomhus?

Kommentarer
Postat av: Irriducibili Curva Nord

Äntlgen gick det att slå Roma och Totti, Lazio-Roma 3-2 Satan vad skönt.....

Dagens Låt..Soulsearcher - Can´t get enough !!!!

http://www.youtube.com/watch?v=zhDIBY3hKmk&feature=related

2008-03-19 @ 23:27:23
Postat av: Mika

Men du gjorde det rätta! Jag hejjar på dig :D..!

2008-03-20 @ 20:44:54
URL: http://miika0302.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0