Stephen Lynch!

Lördagen.
Jepp, lördagen kom .
Och jag såg Stephen Lynch.
Jag satt verkligen där. Och såg honom.
Jag såg honom, på Chinateatern.
Det var helt sjukt.
Jag menar, hur många gånger har jag inte suttit och tittat
på alla filmer med honom?
Men nu har jag sett, lyssnat och garvat åt honom.
-På riktigt.
Och ni som inte var där, ni missade V E R K L I G E N ! ! !
något!
Shit.
Haha.
Jag skrattar fortfarande.
Helt otroligt.
Jag var där.
Jag såg.
Jag hörde.
Jag är helt såld.
Fortfarande.

Jag åkte själv.
Ensam.
Men det gjorde inget.
För det var helt obetalbart.
Att få sitta där.
Och le.

Tyvärr, så var vakterna lite bittra,
det gick inte ens att försöka smygfota
med mobilen innan någon stod där och sa.
"hmm"?
Så. Jag har endast bilder, i mitt huvud.
Kan inte riktigt dela med mig av dom.
Så synd.
Men, ni får skylla er själva att ni inte var där.
Eller, så får ni väl kika på youtube :P
Fantisera och drömma, om vad ni missade!
Hah!!

Helt otroligt.


Kommentarer
Postat av: Ch

Jag är så a v u n d s j u k.

2008-03-24 @ 17:43:21
Postat av: Jen.

Det ska du vara :D
....verkligen....

2008-03-24 @ 20:36:00
URL: http://beji.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0