smärta i mina fötter..

...och i huvudet.
men det var det värt!
ABSOLUT!

Kvällen började med stress stress stress!!!
Bussen gick 19:52
19:00 hade jag varken duschat eller ätit middag.

Men det gick
Håret fick torka i bussen.
Det blir ju ändå lockigt när jag dansar. så.. daah.

Första stopp.
Limerick!

Det var TREVLIGT!
Ett mycket trevligt ställe.
Som började med fotboll.
(på tv asså)
Sedan blev det trubadur och dans på ett "dansgolv" ?
Sedan vidare..till?
360/chaplins.
Jag tyckte att det var mycket bättre än det gamla 360.
Så det var roligt!
Bra musiik.
Lite långa låtar dock.
Men trevligt.
Lite kareoke!
Och tillbaka till sansgolvet.
Smärta i mina fötter.
Sista timmen på dansgolvet var det bara tunga låtar.
hehe
roooliwt.
så.
smärta i fötterna - Ja.
smärta i huvudet - Ja

En mika som är ett år äldre - Ja.
Grattis Grattis!! Snart är du tant!

hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0