Sex säljer!

Sant.
Du gick ju själv på det, eller hur?

En onsdagkväll som denna.
Vad fan gör man?

jo-
Inte nå.

Har i alla fall varit ute o åkt EVO!

med mika,
och våran gäst artist Alex the man!

Jag praoade lite på Statoil Skogås.
Jag var mycket bra, vill jag säga.
fixade all filmer!
woop woop!

Jag gäspar ikapp med mig själv just nu.

Hela dagarna har jag helt sjuka tankar i mitt huvud.
Men när jag väl sätter mig vid datorn,
så är det helt tomt..?
WTF!

Mina underbara sjuka tankar är som borta.
faktiskt.

Så, jag är helt ide lös.

Lägger väl in en rolig bild istället...
image53

Ja, eller rolig och rolig...
Ni som går/gått på Berga fattar juh i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Emmi

Hon har infört tävling i städning. Dom som har finast korridor/barack vinner ett pris. Lite korkat men ja, Vann gjorde vi ju självklart. Haha. B-korridoren lixom, där det inte brukar gå att komma innanför dörren . xD Och kossan btw, har en halväten kycklingklubba i gapet ! :P

2008-03-26 @ 23:57:20
URL: http://einbahn.blogg.se
Postat av: Jen.

haha!
det där med städtävling försökte hon redan på "min" tid :P men det gick inte så bra...

haha, kossan is the shit!

2008-03-27 @ 13:25:45
URL: http://beji.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0