Någon som vill köpa en Biljett till Hästmässan i Västerås?

Precis.
Biljett finnes. Köp den. Jag kan inte gå.
typ.

Mitt öra är varmt.
Jag fick prata länge i telefon.
Det gillar jag.

Men smärtan i nacken/axlarna kvarstår.
Ge mig massage.
Eller, kan jag be och få lite massage.
Mysig massage, med olja.
mm.
*blink blink*

Gud!
Jag fick precis en HELT SJUK TANKE i mitt huvud.
var fan kom den ifrån?
Ibland tänker jag helt sjuka saker.
Jag fattar inte vart jag får dom ifrån.

Hm, undra om det skulle kunna ske?
Och undra hur jag skulle reagera på det,
OM det skedde?

nämen,. bort med det.
FÖRSVINN UR MIN HJÄRNA

hm
ett erbjudande om en annan tanke tack.

Jag har ju berättat så mycket om jobbet, så det skiter jag i idag.

Jag tänkte sitta och filosofera om nått annat istället.
Om typ... hmm.
Jag brukar ju sitta o fundera massor,
varför kommer jag aldrig ihåg vad jag funderar om, när jag ska skriva?
Fuck.

Welcome to my life

Undra hur saker och ting hade blivit om man inte gjort som man har gjort.
Jag menar,
Hur många gånger har man inte tänkt ; -ska jag? eller -ska jag inte?
Jag vet att jag har gjort det flera gånger.
Och ibland ångrar man sig lite.
Men inte helt. Det finns ju för och nackdelar med allt.
Men jag blir lite nyfiken över hur saker och ting hade varit,
om jag hade valt det "andra alternativet"
I dom valen där ingen kan påverka en,
ingen kan veta hur det blir
ingen kan säga vad som är rätt eller fel.
Dom valen märker man i efterhand hur stor påverkan dom har haft på ens liv.
Det känns som att det verkligen finns "vägskäl" i livet.
Höger eller vänster?
Ja eller nej?
Ska jag eller ska jag inte?
Helt sjukt.
Jag vill se min väg.
Jag vill se mina vägskäl som jag har passerat.
Jag vill se mina val.
För jag tror knappast att jag minns dom allihop.
Men som sagt, det har varit, är och kommer att vara
mina val här i livet.
Som ingen, inte ens jag, kan säga är rätt eller fel.
Det finns ju faktiskt ingen som kan säga att man lever sitt liv "fel"
För det är ju ett val man gör.
Eller, man har i alla fall HAFT ett val.
När man kommer till en punkt i livet
då man känner att man en gång för länge sedan
gjorde fel val
så har man ett nytt val
att ändra på sitt liv
för man får det
det finns ingen som kan bestämma över ditt liv
sen att inte alla lyckas med att ändra på sitt liv
det är ju en annan sak
men dom har ändå haft möjligheten, friheten till att göra det.

tankar.
att tänka. att fundera.
bra eller dåligt.
helt underbart, ibland.
när det inte blir för mycket.
för det är lätt
att trassla in sig i sina egna tankar.
jag gör det, ofta
men det löser sig oftast.
med sunt förnuft.
vilket borde finnas på burk,
så att man lätt kan fylla på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0