men ännu en dag.

.med huvudvärk.

Och jag gnäller lite. Högt för mig själv, och vissa utvalda.

Jag undrar om smärtan kan bero på det höga ljudet som
uppkommer när man tuggar på en turkisk peppar.
vilket jag har gjort nu den senaste timmen typ.

jaja.

Sally är med mig idag.
Hon blev väldigt rädd för trähästarna.
Fjant.

Lite annat småtjaffs då?
jo, red en grå ponny i morse.
Hon gick fruktansvärt fint.

Och dessutom, så började vi inridningen av Chanel.
Det gick bra. hon va en snäll häst.

jag brukar inte gräva ner mig i problem.
Men nu känner jag att jag kanske överreagerar lite på vissa saker.
Även om jag inte vill säga det rakt ut till vederbörande,
så tänker jag massor på andras probelm.
Och vips, så har jag också "problem".
Som, ja nu låter det fel, inte är upp till mig att lösa.
Njea, nu var jag väl lite orättvis kanske.
Men. Det är i alla fall inte jag som tänker dra.
Och jag tänker defenitivt inte stanna kvar med psykkärringen.
förlåt, lite grovt kanske. Men typ så är det.


Maah.
Och nu fick jag ännu ondare i huvudet.
Måste nog ringa ett samtal och se hur fan det går...

Men som sagt.


-Ibland är man insekten, ibland vindrutan.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0