Lite minnen...

Surfinias kval, (hon var trea idag på sundbyholm, duktig pålle)
image29


När jag vaknade en morgon på berga, och det såg ut såhär.
Kul. Vattnet hade frusit i alla stallarna..
image30.



Alla underbara turer med min underbara Pelle i snön.
image31


Vi red vilse i Läggesta..
image32

När Angelica fastnade i läskautomaten på berga, vi fick lös henne med mitt Vaseline...
image33


Söta Flintstone i Italien
image34

När jag hämtade Alida, här kikar hon ut när vi åker färja.
image35

Vi åkte till Tjeckien...
image36

...och där hade dom jätte fina fåglar..!
image37


Vi campade utanför Globen..
image38

Och vi har åkt på dödsturer med Teigur.
image39

Jag fann en vän i Turkiet..
image40

Vi hittade kattungar på berga.. 3 st faktiskt, Ebba, Elsa och Frank.
image41

Jag har tappat bort mina byxor...
image42

Jag åkte faktiskt till Italien...
image43

... två gånger!!!
image44

Och där fick jag träffa en av världens underbaraste hästar...
image45

Jag har massor av minnen...
men nu ska jag nog glo på tv ett tag.
Och bara låta hjärnan slöa lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0