Jävla snorungar.

idag, har dan gått fort.
Men.
Jag har nog inte vart så glad.

Jag har drömt kul inatt.
eller kul och kul.?
väldigt trovärdigt.

Jag höll en lektion, och red en 3åring i morse.
fin fint.

det blåste lite.
kallt som fan.

hem, för sent.

bytte om och sprang till bussen.

personalen på Rasmus Grillen i bromma,
raggade på mig.,

usch.

Jag halkade i leran.

Barnen var helt hyper.
Ser det ut som att jag gillar att leka följa john?

nä. inte idag.

Dom snorigaste ungarna.
har jag haft idag.,
Men det gick bra.

jag skällde bara lite på dom.

och vips, så var dagen slut.

och nu.
fryser jag.
och är lite förbittrad.
i största allmänhet.,

Men, det är ju fredag i morgon.
så allt löser väl sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0