Jag är blåögd.

På alla sätt och vis.

Ibland så "ser" jag verkligen inte saker.
Jag missar allt.

Jag måste få höra det rakt ut.
När det verkligen gäller något.

Jag är blåögd.

Även om jag kan ana och ha på känn,
vad det faktiskt handlar om.
Så måste jag få höra det.

Jag vill höra det.

Jag måste också få höra att jag är duktig.
Jag vet att jag är duktig.
Men jag måste få höra det.


ååh. Magen kurrar faktiskt nu.
Ja jag vet vad jag säger om sena middagar.
Men nu tänkte jag göra Stenhamra Toast!
mohaha
ni vet hur j*vla goda dom är!



Skynda långsamt.

Kommentarer
Postat av: Farbror

En Låt för dig min vän-ARMAND VAN HELDEN - You don't know me(1999)

2008-03-19 @ 23:38:29
Postat av: Farbror

Glömde tydligen Länken =)...

http://www.youtube.com/watch?v=yNSpLqmY6K0

2008-03-19 @ 23:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0