igår, var det en mycket märklig kväll...

Dagen började skönt. Jobbade bara 3 timmar.
(ska jobba lite idag också)

 Åkte hem, slappade, käkade lite, gjorde mig iordning,
gick till Konsum o åkte hem till mika.

Hon duschade, klädde på sig, gjorde sig iordning
Sen åkte vi.

För att möta Nicko.
För att sedan åka till VÄRMDÖ!
Hämta fotograf.
Åka till sickla
Fota bilen.
Det var kallt, väldigt kallt..

Men fina bilder blev det.

Sedan.
ojoj.
Sedan åkte vi till Gamla Stan.
För att lyssna på?
ja, keltisk rock?
Säckpipor. trummor och nå ja?
OCh dom som spelade?
Ja, dom var tyska och halvnakna.
Och dom få "klädesplaggen" som hade på sig,
såg ut som nått xeena krigarprinsessan har.
hmm
Och det var helt sjukt.
Dom luktade får.
och dom var helt psykadeliska.

Men nått som var ännu värre.
var folket som var där.
Som drack MJÖD ur stop?
och sjöng sjörövarvisor.
Och gick klädda som, ja, som jag vet inte.
Som man gjorde förr.
Hade jag inte veta bättre så hade jag inte trott att
det var den 1 Mars 2008 där nere.
hmm..
freaky.
Men det var en upplevelse.
Nu har jag gjort det också
herre gud..
dom var obehagliga.
Men Klådan gillar dom :D

Nä, nu är det dags för frukost.
Sedan ska jag Bege mig Till Törnby Gård.

Och sen en sväng till jobbet.

OCH SEN!!!
SÅ ÄR DET UTGÅNG!

K A L A S ! ! !

Kommentarer
Postat av: frida

Coltus Ferox is the shiiiit! :D

2008-03-01 @ 14:40:15
Postat av: Mika

hahahaha han bara "råkade" gå in i mig! jag blev rädd. på riktigt.

2008-03-02 @ 21:33:12
URL: http://miika0302.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0