Full dag!

ja, eller, jag är ju inte full.
Men det har varit en full dag.
Eller en intensiv dag?

Red en grå ponni i morse.
Hon var fin, (nya skooor)
Synd bara att banan var så hård.
Annars hade hon gåt ännu bättre!

Hem, dusch, lunch.

Mot jobbet.
BORGA systemet skulle läras in idag.
Det gick bra.
Så det har jag gjort nästan hela dagen
Förutom två teorilektioner såklart.
As najs.
Första lektionen bestod av att äta tårta.
Jovisst!
Ett barn ramlade av förra veckan,
så hon bjöd på tårta.
Mycket trevligt.
Den andra lektionen gick också bra.,
Inge avancerat.
Mest prat.
Men vad begär man? Dom är ju typ 10 bast eller nå.

Lite mera BORGA kort.
Men man måste ju umgås lite med "dom äldre" barnen.
Så, det blev Stad och land i typ en timme.
Hehe
Jag vann! wiie. (otippat? -Nä...)

Hem, byta om.
Åka till Nästa stall
Rida Miren
SKYNDA HEM!

Kolla på Grays Anatomy!
Hehe, trevligt avsnitt.
eller?
så kan det gå, när inte haspen är på.

Och nu då?
ja.
Inte mycket.
Bara skit på tv.
Så. Jag sitter här.
Med smärta i kroppen.
Och lite småtrötta ögon.
Säng dags kanske?
Ska ju upp någon gång i morgon
Typ. 10-11 tiden eller nå.
hehe
skööönt!

SNART ÄR DET HELG IGEN!
maah. Längtar!

Kommentarer
Postat av: Anki

Caroline var fett nöjd med den grå Ponnyn och dig igår, fick glatt mess. Och jag har snart fixat mera cash åt dig (flera lektioner...) ;P

2008-03-06 @ 09:05:06
URL: http://ankkii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Glömde nästan, kolla in bilderna på min blogg, Pelle är där, och Bella =) Dom är fina!

2008-03-06 @ 09:06:21
Postat av: Jen.

Hehe.!
det låter ju bra.
jag hade massor att göra på jobbet igår, så jag glömde ringa dig. Men som sagt, hon var fin.
det låter ju bra :D

Jag har redan kikat in bilderna:P

2008-03-06 @ 10:50:26
URL: http://beji.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0