Så det kan gå...

Nu har jag i alla fall en sak till att bocka av från min "att göra innan jag dör"- Lista...
Hehe...

Det kanske blir fler saker nästa helg?
Vem vet.
Man kanske kan hoppa fallskärm där?

Skämt o sido.

Jag hatar min bror. Jag vill sparka honom i ansiktet!
Hur länge sen är det inte jag sa det lixom?
Han fyller 18 om si så där 25 min, så jag får väl smyga upp till hans
säng och ge honom det i present...
Eller? Tror du han vill ha den inslagen?

Jag fick även p-böter idag.
Men det var visserligen inte mitt fel.
Så, den skylldige har tagit ansvar för sina handlingar.
Som den så fin uttryckte sig.
Först såg jag inte lappen, (var i andra tankar)
Men när det började tok regna och jag var tvungen att slå på
vindrutetorkarna, så såg jag nån vit papperslapp som fladdrade.
Så, vid första bästa rödljus så slängde jag mig över på passagerarsidan
och kravlade mig ut genom fönstret!
Och vips! 450:-! jo man tackar!
Speciellt eftersom jag har fått fakturan på fnölisen idag.
6250:-
men det springer hon in sen..
Jag fick i alla fall med en lista på namnförslag, det var ju snällt...

ja. vad ska man säga?

god natt kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0