Midsommar?

Är det idag?
Jo, jag tror nog det.
Bojkott!
För hela slanten!

Lägger krutet på nästa helg.
Har jag bestämt mig om nästa helg än??
hmm..
Återstår att se.

Varför har folk som inte svarar i sin mobiltelefon, en mobiltelefon?
Det är lika jävla irriterande varenda jävla gång.

Fan.

Vad är det som händer med alla?
´Lite konstiga tankar nu.

Är det ni som är konstiga?
Och jag som är "normal"?

haha, verkligen inte.
Men. Vissa värderar lite annorlunda.
va fan pratar jag om?

Det skriker i alla fall om däcken när man kör volvo.
I alla fall om man kör som jag gör.

Ojoj. En liten power nap på det här kanske.
Mjölk för hela slanten!
Ikväll blir det grillspett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0