Jag har en liten bula i huvudet.

Eller heter det på huvudet?
Skit sak samma.

Den sitter i alla fall på vänstersidan.
Hm.
jag undrar vart den kommer ifrån.
Jag har visserligen haft den några dagar nu...
Och jag MISSTÄNKER vart den kommer ifrån.
Ett förarsäte.
ojdå.

Nu går dom tillsammans.
Alla fyra Mammorna.
Med alla fyra Bebisarna.

Alida hatar Emmie.
Men men.
Man kan ju inte älska alla...

Jag har verkligen tokstädat mitt rum.
Vad gör man inte när datan inte funkar (för tillfället).
Så, nu är det JÄTTE RENT här..
Inga vindruvskvistar i sängen!

Jag kan inte riktigt släppa dom där svarta vinglasen....

Men vad var det med fiskmåsen?
Hur tänkte den?
Bara nästan flyger in i en bil sådär!
Kul var det i alla fall.

Snart är det helg!

Shit! Jag har glömt att hänga ut tältet!
Får göra det pronto!
Sovsäck?
Det blir ju varmare om man sover flera..
Va?
Jag!?
Haha, nä.

Jag borde åka och rida nu.
Men ids inte riktigt.

Haha! Vilka minnen!
Hej där!

Jag satt utanför stallet idag.
och åt frukost typ.
Ute på ängen så håller dom på att pressa balar.
Och jag läntade direkt tillbaka till berga.

Varje år så går pressen sönder.
Och då får man så fint nyslaget hö.
Det luktar så jävla gott.
Solen skiner.
Det är varmt som fan.
Och man skrittar genom lill allén.
Det är nästan inga kvar.
Bara dom som jobbar på internatet.
Dom syns.
Dom städar.
Allt som vi stökade ner under året.
Fy fan för att städa A-korridoren.
Men vem bryr sig.
För jag ska bara ner till flisen.
Och njuta av vädret.
Och lukta på sommaren.
Och bli helt dammig för att hästjävlen hade rullat sig.
Men vem bryr sig.
Varv på varv på varv.
Man bara sitter där, och njuter av livet.
Och planerar för kvällen.
Grilla på balkongen eller ribby?
Skit sak samma. Trevligt blir det vilket som.
Dom kommer hem från road trippen ikväll.
Då blir det kalas!
Och juste ja.
BÖS-folket skulle ju komma och grilla.
Dom skulle visst ha annanas med sig.
Hm? Hur kan det sluta mån tro???
Angelica och Cissan gör absolut ingenting.
jo, sjunger singstar och dricker drinkar.
Jepp, mitt på dan!
Men vem bryr sig, det finns ju ingen jour precis...


För det var så det var att jobba på berga på sommaren.
Och jag skulle göra vad som helst för att få göra det igen...

Kommentarer
Postat av: Mika

Men vart va dom grekiska gudarna?! Vi hade ju vindruvor o hela kittet!



IMORRN BÄR DET AV!!

2008-06-26 @ 20:51:04
URL: http://miika0302.blogg.se/
Postat av: Jen.

MEN eller hur! Silverfat ffs!



Jooodah! Helt galet!!

Jag har plockat fram tältet och sovsäcken!

Ride on!

2008-06-26 @ 22:16:42
URL: http://beji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0