Glömde jag stänga av spisen?

Äh, skit samma, den stänger av sig själv.

Idag, är det sjukt varmt.
Det blev champonering för hela slanten.
Försökte skrubba bort viss trädsekret.
Men misslyckades.
Skitsaksamma. Det nöts.

Sen blev det torkning i solen.
massa grääs.

Nu är hon tjock.
Mjölken är där.
Typ två veckor kvar nu...
Hihi.

Jag jagade Delis föl i hagen idag.
Tvångsklappning kallas det.
Han är lite vild.
Jag ska fan döpa om honom till Wilbur.

Helgen blev lite mystisk må jag säga.
Bergadagarna, jepp. Jag såg ingenting.
Vart var jag?
Inte vid mitt sinnes fulla bruk?

Lördagen bjöd på grillning, total brinning hos dom flesta.
Kan man "tränga" igen ett par nylonstrumpbyxor?

Sedan hux flux så satt man i baksätet på en evo.
Vad hände?

Med en kaffelattekopp och en kjol så stod man sen mitt i natten
och gned sig mot ett kamera stativ?
-Fråga inte.

Var det en näktergal som kvittrade på morgonkvisten?

Fort gick det hem i alla fall.
Vad sa vi? 263? 262?
Fnitter.

Tror du att man kunde somna efter det eller?
nä.
Det bara spritter i HELA kroppen när man har åkt.

oj oj.
sånt kan sluta illa.

nähä. dags att börja bege sig till jobbet.
inte långt kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0