Bara allmänt bitter.

Ja.
Varför ska folk hålla på att förmänskliga sina hästar?
Och varför ska min häst få lida för det?
Plus att hon inte hade fått sitt intagshö, idag igen.

Plus lite pathella upphakningar.
Lilltjejen tog 4 travsteg idag. Resten Pass och Galopp.
Vilken jävla stjärntravare jag har!

Och inte blir det väl bättre av att jag sitter helt själv.
Nykter, på midsommar.

Vem försöker jag lura?
Det är klart att jag också hade velat varit på fest.

Men eftersom han är en toffel så orkar jag inte bry mig idag.
Och eftersom han verkar död så blir jag bara förbittrad.

Nej, det blir jag inte.
Jag är fan ledsen.
Och alla jävla tankar börjar snurra igen..

Fan.
Kan du ta tag i ditt jävla liv?
Eller vill du att jag ska göra det åt dig?
Tror du att det är nån som kommer att bli förvånad eller?




-You are a reason to cry-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0