Någon som har receptet på is?

fyndigt. väldigt fyndigt. tack för den hörrni!

gårdagen var trevlig. Mycket trevlig. Även om det inte var nått spec som hände.
Så var det trevligt tycker jag.

Började vid brostugan. MASSA folk.
Moppepojkar lite här och där.
Sen till inte allt för närliggande Rosersberg.

Där var det någon form av race? eller?

haha. just kidding.

Det var trevligt.

Trevliga människor.

Som vanligt lite mingel på Mc D.
Och ett glas rikare!
woop woop!

Hemfärd.
Sova.
Trodde jag det.
03.nånting. ring ring!

04.04 ring ring.

nattsamtal, nattsamtal. alltid trevligt.

uppstigning kl 07,15
inte fullt lika trevligt....
Körde mor till jobbet. Sen direkt till stallet.
Avverkade hästarna. Skyfall! Trevligt blött.
Nu ska jag packa lite. Åker till Strängnäs idag.
Lite tävlingar och lite annat....
Hemfärd i morgon igeen.

Sen är det nog helg om jag inte missminner mig!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0