jag måste faktiskt erkänna...

att jag börjar bli lite full!
haha, det var på tiden!

Och en sak till!
jag körde faktiskt mikas bil inatt!
joodah! och alla överlevde.
och jag fick sitta SJÄLV fram.
kände mig lite som en taxi chaffis.

men ikväll är det utgång!
eller rättare sagt.
Nightrun fest!
på hard rock café
ooo ja.
kan ju vara därför som jag redan börjar bli lite packad?
det blir nog oerhört trevligt.
men. jag börjar få lite brådis.
har suttit i min morgonrock och groggat i flera timmar nu.
ska väl försöka att fixa till nån "frisyr" och någon form av kläder.
får se hur man ser ut efter det här :D
haha

Kommentarer
Postat av: Mika

Men jag lovar att det va mysigt i baksätet ;)..

Tack för skjutsen bejb! :D

2008-07-20 @ 22:57:14
URL: http://miika0302.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0