Jag är så mätt.!

Masssa mat! Kinamat! mumsfillibabba!
Film, chips och godis!
ojoj. inte bra
Tur att man har massa hästar att rida i morgon.

Men mika och jag köpte 3 par skor idag!
dom är så tjuuuusiga!

Men det blev utgång igår.
Jag var lite sliten idag.
Ögonen gjorde ont.
aj aj.
Men! Vi träffade Tore från FCZ, tydligen så var det massa fler från FCZ där också.
Men jag missade tydligen dom :D
haha
Det var kul.

Lilltjejjen växer massor!
Hon är så söt! Hon börjar bli lite typ chokladbrun nu, möööörk choklad.





Ja, Alida är lite krigsskadad, men hon är ju som hon är..
Det börjar i alla fall bli bättre nu.
Men dom får bo i en egen hage ett litet tag till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0