hm.

Vad sjukt.
Hur man ändrar sitt sätt att se på saker, när man blir äldre.
saker som man tycker är snyggt nu, skulle jag ju knappast ha tittat åt för typ 6 år sen.

Människor känns inte lika "gamla" längre.
Man kan titta på någon som är 35 utan att tycka att han ser gammal ut.
Men när man var 15 tittade man ju inte på en 25 åring på samma sätt.

När jag var liten tyckte jag att jeans och mjukisbyxor var det fulaste som fanns.
(ja, vad fan hade jag på benen då? typ, tights!)

Helt freaky.

För 6 månader sen så hatade jag typ kjol.

För 4 år sedan så gick jag aldrig i skor med klack.

För första gången i hela mitt liv så tycker jag att det är skönt att ligga och sola.

Jag blir nog fan också äldre.
Även om jag inte trodde det för 5 år sen.

Ju äldre man blir, desto mer avancerade problem.
Men, så mycket roligare liv.

Kommentarer
Postat av: Mika

Jen. Jag tror du är vuxen.

2008-07-10 @ 10:18:17
URL: http://miika0302.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0