fan, förvirrad, fan.

Regler? Va? Visst du.
Och vad gör jag?
Faller på en gång.
Hur mycket jag än vill eller inte vill.
Jag vet fan inte.
Har jag lurat mig själv att jag har mått bra nu?
Eller har jag verkligen gjort det?
Jag vet inte.
Fram tills typ idag. Så har det väl vart helt ok.
Och så blir det såhär.
Fan.
Fan.
Fan.

Varför?

Men jag skiter i hon, han, den och det.
Jag skiter i ringar, bilar hus och allt fan vad det är.
Man får väl för fan göra som man själv vill.
Oavsett om man är någons eller inte.
Helvete.
Fan.
Jävla skit.

I morgon ska jag nog ta o bege mig till auktionen.
Kanske kan köpa in någon snygg, trevlig och framför allt
SINGEL kille.
Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0