En sen kväll--

Kom hem från stallet 22.36
WTF??

jepp. och så fort jag klev in genom dörren så fick jag ett vinglas i handen!
jojo!
det är pli på småbarnen!

så.
medans jag känner hur det börjar värma i min mage..
så tänkte jag passa på att förtella lite hemlisar!

hehe. neee. i dont kiss and tell!

men jag har vart duktig idag!
fixat alla hästarna.
Handlat sprit åt pojkarna..
hm. ja. sen så räckte inte dan till.
Men i morgon kommer mariana hem.
så. snart blir det ju lite mindre att göra.
i alla fall ett tag....

nä, nu är glaset tomt igen.
ser fram emot en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Godmorgon :)

2008-07-25 @ 09:14:14
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0