En dag med mig själv.

jo men visst!
Jag började dagen med att laga en fin fin frukost, till mig själv.
Sedan solade jag och badade, med mig själv.
Efter mycket dividerande, med mig själv,
så bestämde jag mig för att åka till Kista Centrum.
Själv.
Vilket var TOPPEN!
Handlade sådär lite lagom mycket.
Lite småtjusiga saker.
Åt en supergod middag!
Drack en underbar latte.
Och åkte efter flera timmar tillbaka till ön.
Och till stallet. Red en sväng på ridbanan.
Kom på hur mycket jag älskar mina två tjejjer.
Och nu känner jag mig bara allmänt glad.
lite ont i fötterna kanske. men det är sånt man får ta.

I morgon är det äntligen fredag.
Fredag, fredag, fredag och åter fredag.

- A B S O L U T  P Ä R O N -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0