woop woop!

Men jag sköt skumpa korken RAKT upp i taket.
Det var nära att jag fick den i ansiktet.
Den bara smällde liksom. jag var inte me på de.
Den flög av själv. Den ville bli uppdrucken.
Men jag förtärde Cinzano i babarglas inatt.. :P

woop woop, låter det i mina högtalare nu!

Idag har jag sett den underbara filmen - Torkel i knipa.
Den är så jävla bra. Me loooveee!
Den väcker massa minnen, och ännu mera minnen väcktes när Carro ringde :D
Det var kul, det var en G A L E N ( ! ) tid vi hade.
haha


Jag kom på en sak igår.
Det är nog tur att SG inte är "SG" längre, jag menar,
för då kommer SG alltid vara SG för oss, som var där.
Så nu slipper vi åka dit och bli besvikna.
För det går aldrig att uppleva det där igen.
Det var då. Och det ska fan inte härmas.
Men kul hade vi. Fruktansvärt kul.

minnen.

jag skulle bara vilja ha minnen på kort. inga känslor.
man blir så ledsen. när det faktistk bara är minnen.
det är klart att jag är glad att jag har upplevt det en gång i tiden.
men jag blir så ledsen, när jag inte kan uppleva samma sak igen.
säker lycka skulle det vara.


Men senare ska jag och en av mina fruar åka o hämta däck!
väldigt maskulint.

jag känner mig lite lömsk, när jag inte skriver om någon av mina fruar,
i alla fall så skriver jag det inte rakt ut. lite mera, ja som ch. sa.
-lite ryskt på nå vis.

hehe., ni ska få ett lexikon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0