snörvel?!

inte börjar jag bli förkyld igen?!
nää.
då skyller jag på dig :D

men jag har varit ute i snöstormen i morse, och lekt ´med sally.
hon var så sööt.

och eftersom jag klev upp tidigt (tidiagare än jag brukar..) så känner jag mig extra hurtig.
jag skulle dock behöva finna mitt rambo täcke för typ 3000 spänn som ligger förlagt någonstans...
inte bra.

men Sverige förlorade igår.
men det gör inget. inte efter hur bra dom spelade sista perioden!
mäkta imponerad. det såg ut som ett nytt lag på isen.
jag tror att dom drack öl i pausen...

men ändå. ett skitmål som avgjorde. men ett mål är ju alltid ett mål...

så är det. om man ska slöa lite nu kanske.. är ju faktiskt värd det...

saknar dig hjärtat! jag kommer och hoppar i soffan med dig snart!
(dock utan bunny öronen..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0