Såhärdagenefterkvällenföre,

så är jag hes.
Som sagt, kalas & julgransplundring.
Middag. Dricka, och så  höll vi på att glömma att
"plundra" julgranen.
Men det löste sig. Och som vanligt med ringdans och raketen
på altanen. Härligt med traditioner.

Och inte nog med det.
Vi glömde typ bort fiskedammen också...
Men det kom vi på. si så där mitt i natten nån gång.
Och sing star blev det.
Till typ halv fem eller nå..
Så ja, jag är lite hes.

Och vi (jag och min ena fru, mika) åkte till konsum och
fotograferade den fiina bilen!
(Hade tänkt att lägga in en bild här, men min data vill inte som jag)

Nu har jag lite å göra..
Hästar som ska tränas.
Och ja, ska väl ta tag i mitt liv nån gång.
Men så är det..
I morgon är det måndag.
Är det dags då?



Kommentarer
Postat av: Mika

Jag har en bild hos mig!
Fast inte dom vi tog dock :D..!

2008-01-13 @ 23:48:22
URL: http://miika0302.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0