Rock Away!

Suck.
Precis klivit upp.
Ska väl äta någon form av frukost.
När jag orkar.
Hur kommer det sig att dagarna går så fort?
Jag gör ju ändå massor av saker.
Igår tex.
Först Bilskola på morgonen (08.20 närmare bestämt)
Var hemma till halv 12 typ.
Käkade lite lunch och vilade lite.
Åkte till Törnby och red Azsar.
Åkte till Falkenstorp och red Miren.
Hem
Bada
Och sen så var det middag och kväll.
Gick väl o la mig vid 23. eller nå.
Men dan gick så jävla fort.

Och nu, klvier upp typ halv 11.
Trött.
Varför?
Jag gillar o sova. Speciellt den här tiden på året.
Jag går lixom i ide eller nå.
Det är ju helt onödigt att kliva upp tidigt om man inte behöver.
Jag ska bli hemmafru på heltid.

som här om dan.
Jag bakade, lagade lunch OCH städade köket.
-Samtidigt.
Jag fick en god lunch, underbar efterrätt och ett kliniskt rent kök.

Och det värsta av allt, jag hade trevligt.

Hemmafru? -Jepp.

Men till dagens då.
Ska rida Azsar idag igen.
sen hem igen.
Packa. och så på em. ska jag väl bege mig till andra sidan.
Yeey!
Take me home!
Nu blir det småhestar resten av veckan.
Sköönt.
Dom är så sööta.
 image12



Kanske är dags för lite frukost?



Det är sjukt, hur man kan bli så glad av att se ett namn.
Det är sjukt, hur man kan bli så glad av människor.
Det är sjukt, hur man kan bli så påverkad av människor.
Det är sjukt, vad man kan göra för vissa...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0