Och så var man i Lulé.

Charmigt.
verkligen.
Glatt om inte annat.
Svinhalt o regn.
Stackars mina skor.
Men dom överlever.

Robert har färgat håret svart.
Ja vet inte om det är fint eller fult.
Jävla estetare.
Maila har fått smaka rödbetsvin.
Hon är glad.
(Hon dricker ur ett plastglas)
Jag är mest bara trött.
Som fan.

Men så är det

I morgon åker vi till Rutvik, och till Ersnäs.
det blir nog inge vyöni.
Lite ont om tid.
Och bilen är knäpp.
Jag vet inte om jag saknar Stockholm.
Jag trivs faktiskt här.
Det är en skön enkelhet över allt.
Ett lugn.
Allt är så Okomplicerat.
Och man säger o innan allt.
Om det är så.
Typ.
Obra
Okul.
Ofint.
osv.

Jag gillar Lule.
I alla fall idag.
Vi får väl se i morgon.
Jag brukar ju ledsna rätt så fort,
på det mesta.
Inte allt....
Men det mesta...

det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0